lørdag 30. mai 2009

Sommer Og Langfri



Nå sitter vi ute og koser oss i sola... Har ikke store verandaen, men sola steiker bra inn her. Nå er det langhelg, og griner jo ikke over det. I går var jeg en tur i Sverige med mamma og veninna hennes Else Lill. Tok en rask tur. Var så mye mennesker der da norby senteret hadde nyåpning. I dag har jeg kjøpt og plantet blomster i kassene på verandaen.. Blei så fint atte.
Håper på en tur ut på byen i dag... Men det avhenger av at Lise blir frisk igjen.. Typisk av frøkna å bli syk i dag.. hehe... Til neste helg er det Milk Inccomback, og det kan vi jo ikke gå glipp av. Snart bursdagen min er det også.. Fyller 25 år igjen.. kremt kremt.. Nei blir nok 27.. 3 år igjen til 30... Da skal det nok bli feiring. Svein er ute ett år før meg da..
Tirsdag er det fotball kamp igjen.. Får virkelig håpe vi kan gjøre det bedre denne gangen.. Går ikke så bra for SIF for tiden altså...
Til tirsdag så skal jeg også inke armen ... Det blir jo spennende å se hvordan det blir. Gleder meg veldig. Gruer meg til å sitte hele dagen da.
Nå er det bare 7 uker igjen til ferien også.. Snart på tide å finne ut hva vi skal gjøre nå da. Men det er jo ikke så enkelt... Skulle egentlig en tur til Bulgaria ... men det ble desverre avlyst.

Nei nå skal jeg kose meg videre i SOLA...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar