torsdag 14. mai 2009

One Tree Hill


Som jeg har skrevet om tidligere er jeg en stor fan av One Tree Hill... Neste mandag runder USA av den 6 sesongen.. Mandagens episode viser til at det vil bli litt av en avslutning. Det har nå blitt bekreftet at Payton (Hilary Burton) og Lukas (Chad Michael Murray) skal bort fra serien. At skuespillere blir lei etter 6 sesonger kan jeg jo godt forstå.. Men vil serien noen gang bli den samme uten P. Sawyer og Lukas. Jeg syntes liksom de har holdt hele serien spennende alle disse årene.. Og selvsagt liker jeg de andre karakterene også.. Jeg vil nok fortsatt kikke på hver eneste episode.. Men spørs hvor lenge serien virkelig kommer til å holde uten to av seriens holdepunkter... Får virkelig håpe at de ikke blir "drept" av serien.. så de har en mulighet til å komme tilbake om de skulle ønske det..

Nei mandag blir en trist dag for alle One Tree Hill elskere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar