tirsdag 2. juni 2009

Godset Seier Og Ny Tattoo

YES... Endelig klarte godset gutta det.. Det blei seier mot brann 2-1. Jeg fikk da desverre ikke dratt på kamp allikevel i dag.. Hadde helt glemt bort at "svigermor" hadde bursdag.. Så da ble det en tur opp dit. Men det er jo alltid like koselig det.. God mat og gode kaker.. Er så deilig og landlig der de bor.... Kos å sitte ute der uten noe som helst trafikk. Bare sauer som bråker.

Ja da har jeg også fått bygget på tattooen min ... Det var rett og slett vondt.. hehe.. Men er absolutt verdt det da.. Den ble så mye finere... Charlie tegnet alt for hånd.. Og det gikk ganske fort egentlig.. Var ferdig iløpet av litt over 4 timer.

Ganske fornøyd selv... Blir bra når det nye blir litt gråere og det ser ut som en hel tattoo. Ble ikke en full halv sleev.. Men det kan jeg bygge på mer senere.
Vel nå er det jobb sent i morgen og tidlig torsdag.. Så er det helg igjen alt.. Fin fint med en fridag i uka.. da går den mye fortere gitt... Og til lørdag er det Milk Inc.. Gleder meg som en unge...
Nei nå er det natta her... Tidlig opp i morgen og en tur til legen før jobb...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar