lørdag 9. mai 2009

Fredag Og "Kinalestulang"

I går var Kine og jeg en tur i byen og shoppa litt klær.. Ble faktisk hele 2 kjoler... ikke verst bare det... En sommerkjole og en jeg skal ha på i komfen i morgen...Fra Lindex begge to. Kjøpte også noe undertøy og litt div div....


Senere på kvelden fant vi ut at vi skulle gå ut og spise.. Ente opp på "Kinalestulangen" på Globus gården.. Alltid vært fornøyd med maten der.. Men var ikke like heldig denne gangen gitt... Maten til meg og svein smakte og lukta skikkelig svidd.... Så for første gang i mitt liv var jeg nødt til å be om ny mat.. Er ikke mye moro det der altså... Klage på maten.. Liker ikke sant jeg.. Men ny mat fikk vi.. Var ikke så int i å ny Kina mat da.. så da ble det kylling og "pommesfrites". Fikk så mye at når jeg var ferdig med å spise så det ikke ut som jeg hadde rørt noe nesten....

Vel i morgen er det konfirmasjon så skal ta det helt med ro i dag...

Noen bilder fra "kinalestulanten"...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar