mandag 11. mai 2009

Konfirmasjonen Overstått Og Bronkitt

Ja da har min ikke fult så "lille" søster blitt konfirmert... Snuppa var så pen atte.. Er ikke ofte vi ser henne pynta.. Det ble mye penger og smykker på snuppa. 14 750 kr og en del veldig fine smykker. Min gave var da et digitalkamera... Det ble veldig godt motatt og ble brukt så godt, at hun brukte opp batteriene samme dag... Dagen var veldig koselig den og maten god.
Men natta før så fikk jeg selvsagt ikke sove... ble så tett i nese og lunger at jeg satt våken i senga hele natt... Og den forferdelig kjedelige presten i kirken under konfirmasjonen gjorde at jeg nesten sovna der... hehe.. Han var så treg... droooooo ut alle orda og prøvde liksom å være såååå morsom.. Kirken var desverre så full at jeg nesten ikke fikk sett lene i kirken engang.. så fikk ikke tatt et eneste bilde der desverre.

Vel i dag har jeg vært hos legen.. La meg faktisk 9 i går.. var så trøtt etter nesten ikke noe søvn de siste dagene.. Så jeg våknet helt av meg selv kl halv 8 i dag.. og det passet jo fint siden jeg skulle til legen kvart over 9. Fikk avtalt at vi skal operere sann at dette såret i spiserøret skal bli bra så jeg slipper å gå mer på dissa pillene... Men det verste er at jeg må gå med en sonde fra nesen og ned i magen i 24 timer.. Det blir nok mindre gøy...
Også har jeg da fått bronkitt.. Det er jo kjipt.. men har hvertfall fått noe medisiner så jeg kan bli kvitt det ekle nedi lungene...

Nei nå skal jeg snart på jobb i 5 timer.. Gadd ikke ta ut sykemelding for jeg er ellers i fin form utenom hostingen... Og her kommer en del bilder fra komfen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar