tirsdag 5. mai 2009

Ikke Igjen


Syntes jeg akkurat har blitt frisk jeg.. Nå er halsen og nesa fæle igjen.. Føles ut som jeg har fått stålull i halsen igjen.. Hater når dette skjer... Er nok min egen skyld denne gangen.. Gått litt for tidlig i Tskjorte tror jeg.. Det hjelper nok ikke at jeg jobber i en lampebutikk uten lufting heller.. Der er det varmt alt.. gruer meg til sommeren tenk å varmt det blir der da...

Vel jeg har nå bare i morgen igjen å jobbe denne uken.. Litt kjedelig.. men sann er det å bare ha en deltidsjobb... Skal nå hjelpe mamma med resten av forberedelsene til komfen..

Og på fredag skal jeg og Kine på shopping for å finne noe klær jeg kan ha på.. Det skal nok bli spennende siden jeg HATER å gå med kjoler eller skjørt...
Nei nå skal jeg se på en splitter ny episode av One Tree Hill og Gossip Girl.
HA EN FLOTTERS FIN UKE...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar