fredag 8. mai 2009

Tattoo Dilemma

Da jeg fylte 18 var jeg veldig ivrig på å ta en tattoo.. Så det ble tatt det første og beste jeg kunne finne. Det ble et kinesisk tegn på overarmen.. Senere har det blitt flere tattoo og større.

Jeg angrer ikke på noen av de jeg har tatt... Men etterhvert syntes jeg at det kinesiske tegnet ble kjedelig alene på armen.. Så jeg bestemte meg for å legge på noe rundt det.. valget falt på kinesiske blomster med farge og skygge imellom... Det ble vel ikke helt som jeg forventet... Så nå ser den egentlig enda verre ut.. kan ikke si jobben med tattoveringen er så super heller.

Så nå har jeg tatt turen innom Leading Light tattoo og har fått artisten Charlie til å komme opp med noe supert som kan gjøre hele tattoveringen mer hel. Forslaget hans var å føre inn en koi og legge til bølger så jeg vil en halv sleev.. Koi er jo noe jeg alltid har kunnet tenke meg så jeg hoppet på forlaget og skal i stolen 2 juni.. Så da kommer vi til problemet mitt..
FARGE ELLER IKKE FARGE....

Blomstene er i farge.. og det skal også legges til flere blomster... Men det jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg skal ha koi fisken og bølgene også i farge..

Skal prøve å lagt inn et bilde også av hvordan den ser ut nå.. fant bilde av tattooen på mobilen fra da den ble tatt...


Noen forslag?

1 kommentar:

  1. Jeg syns farge på alt :) blir mer sammenhengende da og du kan velge skikkelig fine sterke farger =)

    SvarSlett