mandag 9. mars 2009

Tv Serier Jeg Liker

Jeg har utrolig dilla på Tv serier... og kun fra USA... så da tenkte jeg at jeg skulle dele med dere hvem dette er... Ser sikkert ut som jeg ikke gjør noe annet enn å se på tv. Meeen nå de går nå ikke på samme tid på dagen eller året da. Og jeg laster de ned og ser de når jeg kan.






One Tree Hill: er absolutt den beste serien jeg noen ganger har sett på. Jeg elsker å følge med på hver karakter og livene dems... Jeg har sett alle sesongene og ser de gjerne om igjen. Venter i spenning til det begynner igjen 16 mars på amerikansk tv.




Gossip Girl: Er en veeeldig god nummer to. Jeg kom plutselig over serien midt ut i sesong 2. Og det tok ikke lange tiden før jeg var hektet og hadde sett hele sesong 1 også. Også tilbake 16 mars på amerikansk tv.




Privliged: Denne kom jeg over inne på CWT sine sider for en stund siden og har fått med meg serien fra start av. Den har akkurat avsluttet sin første sesong og kommer sikkert etterhvert til Norge.




90210: Hvem likte vel ikke Beverly Hills 90210 og dette er en god oppfølger. Kan virke litt overdrevet til tider. Men like fascinerende som gode gamle dager. Og de gamle karakterene kommer ofte innom. Begynner igjen 31 mars.






Greys Anatomy: De fleste har vel fått med seg denne serien og alle de kjekke mennene... Serien har alt fra action, humor til tårer.








Private Practice: Samme type serie som Greys Anatomy. Bare med litt mer voksene karakterer. Men like spennende og fin.









Army Wives: Utrolig spennende som tar for seg livene på en militærbase..








Desperate HouseWives: En serie som absolutt engasjerer mange. Er moro å se hvordan disse kvinnene kommer seg igjennom hverdagen.







Ghost Whisperer: Oooo... utrolig spennende serie. Jeg liker tanken på at det kanskje er "spirits" som går rundt omkring oss hver dag. Er ikke en episode hvor det ikke kommer noen tårer.






Scrubs: Ja hva skal jeg si.. Man ler igjennom hele serien. Tror jeg har kommet over 2 episoder jeg ikke har likt. Får bare håpe at Zack Braff ombestemmer seg og ikke slutter.







Two And A Half Men: Enda en som bare er utrolig moro... Jeg elsker de dumme vitsene og hvordan de kommer i trøbbel.










How I Met Your Mother: Også utrolig morsom. Tar ikke for seg noe spesielt.. Bare livet til 5 personer som bor i NY.

1 kommentar: