onsdag 10. juni 2009

Turen Går Til Misquamicut Usa

Da har jeg fått pakket og vi er klar til å reise. Flyet går fra gardermoen 06.45 så det blir tidlig opp på fredag... Mellomlander i Frankfurt før turen går videre til nyc.

Misquamicut heter byen vi skal til og ligger i staten Rhode Island. Skal jobbe sent i morgen så dagen i dag har gått med til å handle litt småting vi må ha med, pakke og ordne alt mulig småting. Denne turen kom jo litt sann raskt på så har jo ikke planlagt noe i forveien. Men ferdig ble jeg.. Til og med fått lært meg ipoden og lagt inn sanger på den. Siden vi ikke bestilte dirkete fly nedover så blir det jo 13 timer på tur.. Så noe må man jo ha og finne på. Drar hjemover igjen mandag 22 juni og lander i Norge 23 juni.. Da tar flyturen kun 7 timer..

Lite bilde fra en strand i byen. Den skal det nok bli digg å gå på... Håper jeg har muligheten til å legge inn noen bilder og skrive litt på turen.. Men det spørs om det finnes noe internett i huset vi skal bo i. Ellers snakkes vi 23 juni.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for ditt bidrag i fotokonkurransen min! I morgen begynner avstemningen hvor du har muligheten til å stemme på de andre deltakernes bilder. Du kan avgi 3 stemmer - 3 poeng til det bildet du liker best, 2 poeng til det bildet du liker nest best og 1 poeng til det siste bildet du liker. Kom og stem!

    Vennlig hilsen fra Christina!

    SvarSlett