torsdag 25. juni 2009

Hjem Kjære Hjem (eller?)

Ja da var vi hjemme igjen fra ferie.. Var en super tur.. Ble ikke så mange dager med fint vær, så da ble det heller mer shopping... Hehe.. men griner ikke over det.. Ble nok hele to kofferter ekstra med hjem igjen. Men med mat, shopping og div har jeg kun brukt 6500 kr.. Tenke seg det.. Og for det handlet jeg en helt stor koffert ekstra.. Huset til kusina mi og mannen var kjempe koselig. Bare 5 min til stranden.. Hadde til og med privat strand for alle som eide hus i nabolaget.. For uten shopping ble det to dager på stranda, mye grilling (da vi endelig fikk gassen til å funke på grillen), tur på akvarium, hummer og kylling middag i ekte amerikansk stil hjemme hos moren til Pat. Og ja jeg smakte faktisk på hummeren, det var helt greit.. men kan ikke si jeg skjønner helt oppstyret med det. Kylling var møøøe bedre... Resten av tiden gikk med til bare å kose seg å være på ferie.. Kjøre rundt i byene å kikke og møte familien til Pat. Deilig var det med en kort ferie tur.. Skulle så gjerne ønske vi kunne ha vært der lenger... Men virkeligheten kaller og jeg måtte på jobb igjen i dag.

Var utrolig tøft å komme hjem i går, var ikke så døgnvill når vi dro nedover engang.. Og da fløy vi tilsammen 13 timer.... Og jeg har litt sann småpanikk når jeg flyr.. så jeg verken sover eller går på do på flyet (hehe.. er livredd for flydoen, jeg har ikke kikket på den engang.) Vi var hjemme i drammen rundt 12 tiden, og prøvde for harde livet å holde oss våkene.. Så da ble det bab på svein (for det hadde han jo ikke spist på 11 dager) og en tur til mamma for å vise alt vi hadde kjøpt. (ja jeg pakket faktisk opp alt og pakket det jeg hadde handlet ned igjen) Klarte å holde oss helt til kl 20.00 men da sovnet svein på sofaen.. så jeg tenkte at da kunne vi like godt legge oss... Vel våknet rundt kl 03.00 og var lys våken.. Men jeg tenkte at NEI jeg skal ikke stå opp nå da tar det meg enda ett døgn å komma inn i rytmen.. Og glup som jeg var.. i dag er jeg i fin form, har jobbet og er fortsatt våken.
Men nå skal jeg finne senga.. for jeg skal tross alt jobbe tidlig i morgen. Har ikke fått lastet opp bildene fra kameraet på dataen enda.. så bilder kommer i morgen når jeg har fått ladet opp batteriene igjen.
Ha en super dag i det fine været som skal være i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar