lørdag 6. juni 2009

Kjøpt Fisk, Og Milk Inc I Morgen




Jeg har gått lenge og siklet på et akvarium som dyrebutikken rett over der jeg jobber hadde fått for en del måneder siden.. Egentlig aldrig syntes akvarier er noe fint.. Men det var noe med akkurat dette. Det er litt anderledes.. litt kina stil preget.. Og om man har vært hjemme hos meg ser man hvor mye jeg liker den stilen. Så i går kjøpte jeg det rett og slett, sammen med 3 guppyer. Jeg har absolutt null peil på fisk. Men nå har de da levd i over et døgn her hjemme hos oss.. Og det ser ut til at de har det bra (hvordan man enn kan se det?) Også må jeg også skryte litt av dyrebutikken. Etter min mening den beste i byen. Og absolutt den beste servicen.
Vel i morgen er det Milk Inc på comback. Gleder meg stort...

Her er en liten smakebit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar