søndag 22. mars 2009

Helgens Innhold

Ja da var denne helgen over også. Nå sitter jeg og venter på at middagen skal bli ferdig. Gratinert kyllingfile med ris og grønnsaker.. Mmmmm gleder meg masse til å smake dette. Laget fra Toro sine nye gratinerings sauser.

Helgen ble litt mer interessant enn jeg trodde den skulle bli. Jeg våknet opp på lørdag og kjente halsen begynte å bli ekkel. Ble ikke noe bedre iløpet av dagen. Svein og jeg brukte formiddagen på å glane litt rundt i butikker. Jeg var nede på spaceworld for endte gang og hørte hvordan det gikk på klagen min til sony ericsson ang tlf. De hadde selvsag fortsatt ikke hørt noe.. Detta tok da jævela lang tid. Snart tatt 6 uker. Folk som ikke har hatt halvparten av de problemene jeg har med mobilen får ny med en gang.. Vel får vel smøre meg litt mer med tålmodighet. Ny mobil blir det uansett.. og om ikke sony snart får ræva i gir så bytter jeg hele merket også.

På kvelden på lørdag følte jeg meg ikke stort bedre så vi bestemte oss for å ta det med ro og dro opp til Kine og Sander i den nye leiligheten. Her satt vi og koste oss og så på gamle dvder med Fleksnes av alle ting.. Hehe.. men moro var det... Det ble et par øl, og før vi viste ordet av det var det vel enda mer øl og sprit... Det ble en kveld som faktisk ble super moro... Vi spilte wiiii og koste oss.. Og vel rundt kl 05.00 trasket jeg og svein hjemover med god promille innabords.

I dag har jeg tatt det med ro.. Våknet opp med enda verre hals og kropp.. Kjenner nok en ny runde med streptokokker i halsen er på vei.. Men det er jeg da så vandt med... Dagen har gått med til å drikke te og bare kose på sofaen meg tv serier jeg har lastet ned og filmen jeg blogget om i stad. Så det var min helg.. En Super helg.... Nå skal jeg ta fatt på en ny uke hvor det faktisk blir jobb hver dag.. og det skal bli digg.. Og ikke nok med det men VÅREN begynner å komme. Og det finnes ikke noe diggere enn det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar