fredag 20. mars 2009

Fredag

Nå har jeg akkurat inntatt en utrolig sen frokos. Mmmm weetabix minis, sunt og godt... Vet ikke hvor sunt det er med all sukkeret jeg har på... Men uten sukker smaker det bare hvete...
Tror ikke det er stort som skjer denne helgen. I dag blir nå hvertfall en kort dag.. Sto opp sent og lite å gjøre før jeg skal på jobb kl 16 og jobbe til 20. Kjedelig at dagene har blitt kortet ned til fire timers dager... men er det finanskrise så er det finanskrise.

I dag flytter snuppa mi Kine tilbake til drammen igjen. Det skal bli digg å få henne tilbake hit.. hehe.. vi har det altid moro. Og denne gangen flytter også Sander med henne. Det er kos.

Det har ikke skjedd noe stort denne uken. Jeg har hjulpet mamma å lage innbydelses kort til konfirmasjonen til Lene(min lillesøster). Hun er jo ikke så veldig "dollete" av seg og liker ikke noe som er rosa, lilla og jentete... Så konfirmasjonen hennes skal ha grønntoner som "tema". Og siden stort sett alt i hennes verden er dyr og spesielt hester.. Så ble det grønt kort med hester på. Som jeg laget i publisher.

Så nå er det bare å finne en gave til henne. Hun liker ikke smykker. Og gir jeg henne penger så blir det brukt på dataspill og ting til dyra hennes.


Her er et bilde fra min vakre utsikt fra min stooore veranda som er 2 meter lang og 1 meter bred. Ikke stort man får gort på den annet enn å stå og glane ... Bidet er tatt mot Tangen kirke. Og til venstre så har jeg drammensfjorden og ser rett på alle bilene på holmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar