søndag 20. september 2009

Ny Mobil

Jeg har alltid hatt Sony Ericsson og egentlig ikke brydd meg om noen andre merker. Men nå skal jeg prøve Samsung. Så Samsung s8000 Jet i dag og forelsket meg helt i den.. Så da skal den bestilles så fort min egen blir solgt.




Samsung Jet er en telefon du bare må ha når du har prøvd den en gang. Responsen når du er inne i menyene er utrolig rask og hele mobilen er som en frisk pust. Surf på internett, hør på musikk, se på video, synkroniser med Outlook. Mobilen har en lekker design med en stor krystallklar OLED touchscreen i sentrum. Samsung Jet er mobilen du ikke vil være foruten. Samsung Jet har en innebygget GPS-modul som støtter Google maps.


Vekt: 110 gram
Mål: 109x54x12 mm
Taletid: opp til 8 timer
Standby: opp til 400 timer
Display: Touchscreen, 3,1"
Kamera: 5 megapiksell, autofokus, LED
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
3G: 900/2100 MHz
Data: 3G, HSDPA 3,6, GPRS, EDGE
Internminne: 2 GB
Minnesplass: microSD (maks 32 GB)
Tilkoblinger: WLAN, Bluetooh, USB
Øvrig info: FM-radio, GPS
Salgspakkens innhold: batteri, lader, USB-datakabel, headset

2 kommentarer:

  1. Neii! HALLÅ! se nå å få kjøpt deg en iphone da! er da mye bedre en samsung!

    SvarSlett
  2. Nei nei nei.. hehe... den er så stooooor.....!!!

    SvarSlett