tirsdag 29. september 2009

.....Lite Som Hender......

Blir ikke så mye som skjer om dagan.. Svein er flink og maler dører, og jeg er egentlig bare lat for tiden.. ikke med vilje.. Har lite energi igjen.. Og det jeg har det sparer jeg til jobb.. For ikke F#"%# om jeg skal sykemelde meg.. Det orker jeg ikke... Gå hjemme dagen lang er kjedelig. Skal jobbe fult i 3 uker nå og jeg gleder meg.. Noe å gjøre hver dag.. Og jeg sover mye bedre om natten når jeg har sliti litt på jobb. Er fortsatt like fornøyd med mobilen. Den sto virkelig til alle forventninger.
Ellers har matlysten blitt dritt igjen.. Er sulten men spiser ikke stort om dagene.. Prøver å i meg frokost hver dag.. Og spiser jeg frokost så blir det ikke mye middag som går ned.. Ikke noe som frister. Men klarer å i meg 4 brødskiver hver morgen hvertfall.
Fiskene går det til hælvete med også.. Kjøpte jo noen fisker av ei dame som solgte de til 5 kr stykk. Det skal jeg hvertfall aldri gjøre igjen.. Tydeligvis noe sykdom på de jeg kjøpte.. Så nå er det ikke mange igjen.. Enten vente til alle dør eller så må jeg være "snille" mot de og ta livet av de... Syntes hvertfall veldig syndt på de nå... De ser ikke så veldig bra ut.. Eneste jeg lurer på er om den malla mi kommer seg unna sanne sykdommer.. Den ser frisk ut og er like sprelsk og energisk enda... Men alle sier forskjellige ting.. Noen mener jeg burde ta den og mens andre sier at den er nok helt frisk.. Får vente og se hva jeg skal gjøre.. Høre med litt flere folk først tror jeg..
Vel vel... det var alt for i dag... Nå skal det søøøøvas..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar