onsdag 9. september 2009

Melrose Place

Da har CWTV startet en ny serie. Nemlig en ny versjon av Melrose Place. Her prøver de på samme måte som med 90210 å gjøre en serie som var utrolig populær før ny igjen. Kan ikke si jeg var veldig imponert med den første episoden. Ikke helt de mest interessante skuespillerene heller. Får vel følge med litt mer utover før jeg virkelig kan si om jeg liker den eller ikke. De har jo vært så slemme og byttet denne ut med en av mine store favoritt serier Privileged som kun fikk lov å gå en sesong. Til mandag begynner ny sesong av OTH... Gleder meg veldig .. men som sagt før blir det rart uten to av de vanlige skuespillerene.. Må ikke glemme at Gossip Girl begynner igjen samme dag også da.. Bare til å sitte spent å vente på nedlasting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar