mandag 13. april 2009

Påsken


Ja da var påsken over for dette året... Deilig vær har det vært helt frem til i går også. Er så digg å se at snøen snart er borte.. og det faktisk går ann å gå ute med bare genser... Men når jeg ser folk som kler barna sine i shorts og tskjorte alt nå da begynner jeg å lure.. De ber om syke barn de... Men åååå som jeg gleder meg til sommeren virkelig er her... Vel her kommer et sammendrag med hva jeg har gjort i påsken.


Torsdag var en rolig dag.. Vi gjorde ikke en ditt på dagen.. Men etter litt snakking med Kine på msn om hvor mye vi kjeda oss bestemte vi oss for å ta en tur ut.. Trodde det at siden det var påske ville det være mye mennesker ute... men så feil kan man ta.. Og etter mange turer inn på forskjellige steder i byen så ga vi opp og dro hjem.


Fredag var Kine og Sander hos oss på middag.. Ble en koselig dag med spilling av Buzz junior, mat og et par øl...


Lørdag måtte jeg jobbe på dagen. Stengte kl 15 da så dagen ble kort. Vi bestemte oss for å dra på kino og se på Fast And The Furious med Kine og Sander... En film som absolutt er å anbefale...

Så skulle vi dra hjem til oss for å spille litt mer i dag.. Ble lite spilling og heller mye fyll.. Men moro var det.. Kine og Sander dro ikke hjem før kl 06.00.... Digg å bare sitte sann hjemme og drikke og kose seg og slippe og stresse med å dra på byen.. Lenge siden jeg har hatt det så gøy gitt...


Søndag og Mandag har vel egentlig gått med til å komma tilbake igjen i normal døgn rytme.. Ikke gjort noe som helst egentlig.. Vi skulle egentlig bytte dekk på bilen på søndag.. men dårlig vær stoppa det da det bare var gjørme i bakgården til svigers... Så da får vi nok ta det til helgen..


I morgen er det tilbake på jobb igjen... Skal jobbe hele uken.. og det skal bli digg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar