mandag 13. april 2009

Bil I Drammenselva

Ja som jeg har skrevet tidligere så bor jeg rett ved drammenselva.. Og i dag merket vi plutselig at det var mye aktivitet utenfor her.. Helikopter som drev og kjørte frem og tilbake.. Så kikker jeg ut av verandadøren og ser da at på havna 15 meter fra meg står det en haug av politi, brann og dykker biler. Det viser seg da at det i løpet av helgen har gått en bil ut i vannet. Skal vist være 3 18 åringer fra distriktet rundt om kring her som har stjålet en bil og desverre nok havnet med bilen utenfor kanten. En av disse guttene har blitt tatt inn til avhør og sier at han ikke vet hvor de to andre er. Jeg begynner å lure litt når jeg leser sanne ting.. Disse guttene skal ha vært borte siden fredag... Og INGEN av foreldrene har meldt de savnet eller lurer på hvor de er. Er en fornuftig søster som meldte en savnet på lørdag.... Skjønner heller ikke hvordan noen ikke kan ha merket at denne bilen har havnet utenfor der før. Jeg har selv ikke hørt noe.. noe jeg syntes er litt rart.. for det er ganske lytt her... Men veien er jo veldig traffikert og det går alltid mennesker rundt her ute.. Vel får virkelig håpe at guttene kom seg ut eller aldri satt i bilen når den havnet over kanten..


Desverre nok rett etter jeg var ferdig med å skrive innlegget har begge guttene blitt funnet døde i elven. Man får bare kondolere masse til foreldre og famile. DT

1 kommentar:

  1. Det der var helt forferdelig.. Jeg var sist med han ene på torsdag, kvelden før de kjørte ut :/

    SvarSlett