mandag 6. april 2009

Fæst, Sverige Og Fotball

Vel denne uken gikk med til å bli frisk... Noe jeg heldigvis nesten er nå.. Bare litt hosting igjen..
Så var det jobb igjen på torsdag.... Deilig å være tilbake på jobb.. men merket jeg hadde vært borte. Ikke hørt noe fra sykehuset annet enn en regning jeg fikk i posten.. på noe egenandel.. Faen meg ikke gratis å få øyeblikkelig hjelp engang nå... lurer på om de hadde sendt den om jeg hadde daua også.. hehe...

Fredag ble en rolig dag.. Var oppe hos Kine en tur som hadde fest.... Men ble ikke noe drikking fordi vi var i Sverige på lørdag... Så dro hjem tidlig.. Så var det harryhandling på lørdag.. Svein, en veeeeldig fyllesyk Kine og jeg dro av gårde... Og det vaaar mange folk der som gjorde akkurat det samme.. handla masse mig og kjøtt... Men røyker man så lønner deg seg jo å dra.. for det er faen meg ikke menneskelig å kjøpe røyk i Norge...
¨
På kvelden dro vi opp til Kine en tur for å drikke litt og ha det moro... Og moro ble det.. Men kvelden endte tidlig denne dagen også.. Da de andre bestemte seg for å dra ut og Svein og jeg ikke orket..

Søndag var vi i Bursdag hos lillesøstra mi som fylte 15 år... Stoooor Snupp har a blitt nå..
Senere på kvelden dro Lise, Svein og jeg på SIF kamp... SIF - Molde... Kan ikke akkurat si det var noen bra kamp... Så ut som SIF hadde tatt påskeferie på banen.. Var faen ikke mye motivasjon i de gutta i dag.. Ikke noe trøkk på banen i det hele tatt.. Og kampen endte med 2 måls ledelse til Molde... Stygt å si det .. men det var veldig fortjent.. For gutta våre gjorde ikke en dritt for å bevise det motsatte...

Nå er det snart påskeferie.. Selv om jeg skal jobbe alle dagene utenom de røde da.. Men vi har absolutt ingen planer for påsken uansett... Vel Det var min uke og helg..

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar