søndag 8. februar 2009

Vil Ha Ny Data Og Mobil

Trenger ny data da den jeg har lever sitt egent liv.. Så onkel Pål viste meg denne... og den var veeeldig pen.. men er nok litt for dyr for meg gitt... Men skulle gjerne ha hatt den... Nå har jeg en Toshiba som jeg kjøpte i USA for 2 år siden. Har hatt acer før og syntes egentlig det er best...

Også skal jeg ha en ny tlf.. og valget har nok havnet på denne c905 fra sony. Har hatt veeeeldig mye prob med tlf i det siste.. Startet med en w910 som jeg fikk av svein forrige jul. Den startet med en rød w910 så var den på rep 3 ganger.. så fikk jeg en svart w910.. igjen på rep 3 ganger.. Så fikk jeg en ny salgspakke og byttet inn den til en sølv w760 ... igjen like heldig og 3 gang på rep for denne.. så nå har jeg en w760 svart... og denne skal nå på 3 rep... Så nå skal jeg igjen kreve å en ny salgspakke... Så får jeg heller legge imellom det som denne koster.. Vil enten ha den beige øverst eller den i sølv nederst her...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar