søndag 1. februar 2009

Soverommet Er Ferdig..

Nye senga med nattbord som svigers har kutta beina på....

Garderoen med nye dørene på... og siden til svein med klær i

Blei så fint atte... Skikkelig fornøyd... Svigers og Svein har gjort en bra jobb..


Også de fine nye panelgardinene med lift gardin i midten...

Ja så nå er soverommet helt ferdig.. mangler kun en stikkontakt på veggen, og den ene kommoden fra ikea som de ikke hadde inne. Der skal tv en stå og sengetøy skal være i den.

Ellers er gangen også snart ferdig... Fetteren min Arne - Kristian skal komme og legge ledninger til spottene denne uken. også må jeg kjøpt inn stikkontakter. Så er gangen klar også...

Så neste steg nå er å ryddet tilbake alle tingene... Klærene til Svein har kommet tilbake i skapet... men mitt ligger nedpakka enda.. skal nok det inn i skapet de nærmeste dagene.
Svein har vært flink i dag og fått ryddet bort mye inni stua.. så det ser bedre ut her allerede... Den verste jobben blir å rydde i den lille boden, der ligger det mye rart... men har kjøpt noen kasser på nille med hjul på som alt skal ligge i....

Vel det var det for i dag.. Nå skal jeg hoppe i senga... Tidlig opp i morgen til legen... Får krysse fingra for at blodprosenten min har gått betydelig opp nå som jeg er ferdig med alle medisinene så jeg slipper en ny gastroskopi. Det frister ikke... Om den har gått opp får jeg endelig fjernet mandlene og operert igjen lukkemuskelen i halsen så blir jeg helt frisk igjen....

Oppdatering kommer i morgen. GOOOD NATT





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar