onsdag 14. januar 2009

Liten Oppdatering

Vært mye smått som har skjedd de siste dagene.. Så har ikke hatt tid til å skrive... Mye jobb og lite anna... En liten oppsummering om dagene som har vært
Fredag - Etter shopping og god mat, så ble det en bytur med Hege og Karina. Satt og koset oss litt på Pavarotti før det bar over til Z... Kvelden ble moro den.. kanskje litt for moro.. for jeg var vel hjemme rundt 4 på natta og skulle jobbe dagen etter.. Hehe.. men sann kan det gå...
Lørdag - Skjedde ikke stort da gitt.. Jobbet fra 12 - 18 og siden dagen ble så lang på fredag så var sofaen god å ha... Spiste middag og sov der resten av dagen...
Søndag - Vi var en tur i HarryLand.. (Sverige) Tok båten over og handlet litt røyk, sprit og mat. Sverigeturer er alltid like kjedelig og det er ikke stort man orker etterpå... så ble tidlig kvelden...
Mandag - Det var jobb igjen da... Etter jobb bestemte vi oss for å ta en tur på Ikea.. Det er jo like moro hver gang... Alltid like kjedelig å finne varene i reolene... men etter et par timers slit så var alt inni bilen... Det ble ikke den sengen vi hadde tenkt oss, eller JEG hadde tenkt meg.. hehe... men det ble seng, kommode og to nattbord... De hadde selvsagt ikke alt vi skulle ha så da blir det en tur inn igjen...
Tirsdag - Etter jobb møtte jeg Lise i byen.. Vi gikk litt rundt i byen og prøvde å finne ut noe å kjøpe til søstern som snart fyller 30.. Bestemte oss for både gave og kort...så skal nok få kjøpt det iløpet av neste uke.. OG NEI ANITA.. DU FÅR IKKE VITE HVA DET ER... Fikk også bestilt meg time til frisør.. så får klipt litt av detta hue og farga det litt normalt igjen. Etter den lille byturen dro vi hjem til meg og kikket på den splitter nye episoden fra ONE TREE HILL. Vi er helt frelst i den serien.. og klarer ikke å vente med å se til den kommer til norge... Hver episode er like spennende.. Fikk satt sammen to nattbord også.. etter mye banning og skjellsord så ble ikea rælet ferdig ....
Ja og i dag har jeg jobbet lang dag. så det bar rett hjem etter jobb.. Så nå har jeg sitti og glant litt på tv serier som jeg har lastet ned... Fått ringt skapnett.no og de kommer med resten av dørene og skinnene enten i morgen eller fredag.. Så da håper jeg svigers vil komme ned og sette det opp i løpet av helgen... så vi snart kan se og bli ferdige i gangen og soverommet... Er så lei av å ha klesskap i stua og en haug med esker og møkk på kjøkkenet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar