fredag 9. januar 2009

Fredag..... Fri Fra Jobb Og Lønning

Vært en tur i byen i dag og handlet litt med Hege og tante barnet hennes.. Ble en del penger oppbrukt ja... Men klær må man ha. Nå skal vi snart spise Lasagne som Svein er så flink og lager. Også blir det en tur ut på byen med Hege i kveld... Det skal nok bli moro ja....

Fikk handla meg en ring også. Var på salg til 70 %. Med ekte steiner og greier....

Dette handlet jeg i romjula for gavekort jeg fikk i julegave av "ste" søstrene mine. Panel gardinstang og panelgardiner.Kjøpt på Kid Også handlet jeg lift gardin på Princess i dag, som ikke skal slippe inn lys. Alt skal henge på det nye fine soverommet våres

Kjøpte en liten gave til svein også. Kosebukse og boxere.


Kjøpte bukse som er slim på bena så jeg kan gå med de nye skoa. Også ble det 3 topper og en thigts på b-young. Ble faktisk to skjørt også... og jeg som aldri pleier å handle det da. Også en joggebukse til selvsagt da... for de har jeg ingen av fra før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar